125000 apor V/S. en droppe i rymden....

Det är lite sjukt att man kan skicka en rymdsond till Mars för att ta prover på jordskorpan och konstatera att det finns vatten på den röda planeten (dock för det facila priset av några hundramiljoner dollares!), utan ens ha koll på den egna planeten. Läste idag att man hittat 125000 helt oupptäckta låglandsgorillor i ett område kring Kongo-Brazzaville, hur fan har man kunnat missa det? Jag trodde varenda kvadratcentimeter av Tellus yta hade blivit utforskad och kartlagd av nån satellit, jag menar om jag själv kan gå in på Goggle earth å zooma in Drottning Silvia när hon solar naken på öland, hur svårt ska det då vara att få syn på en flock av 125000 apor?! 

Tillbaka till Mars! jag hoppas man kommer kunna bo där rätt snart, för jag skulle kunna tänka mig ha en liten stuga vid nån sjö att spendera somrarna vid, eftersom sommartiden på Mars är motsvarande 2,5 jordår ungefär. Öhhh, men tänk om alla människor övergav Jorden på grund av oljekrisen och miljöförstöringen, och gorillorna tog över jorden! Hmm, det här börjar låta som nån film jag har sett......?




Kissing cousins.
 






Kommentarer
Postat av: tjejer som kan grejer

Håll koll på vad som gäller i sänghalmen. Besök vår blogg!

2008-08-07 @ 01:51:11
URL: http://tjejersomkangrejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0