Få på pälsen!



Nu börjar det äntligen kännas som att det är höst i luften, vilket jag gillar! När hösten kommer slipper man gå till "inte tillfreds-gatan 12" och istället slinka in på Indigo vid 7-rycket och kravla hem vid elva och kolla Seinfeld tills man somnar. En annan bra grej är att temperaturen sjunker och att Annika kan börja använda sin grymma päls som hon köpte på Portobello market när vi var där förra hösten! Igentligen känner jag mig lite ambivalent när det kommer till päls som den djurvän jag är. Men man borde kunna ta fram någon sorts donationskort som rävar och chinchillor kunde bära med sig så att om dom blev påkörda eller självdog  gick med på att donera sin päls till nåns kappa! Schysst sa räven......




Annika på Portobello market med sin nya "gamla" päls!

Kommentarer
Postat av: mors låtsaslillesyster

Hej på sej Kim!

Annika tipsade om din blogg. Kul att läsa! Och apropå på päls, såg jag nu när jag var på Bengtsbo såväl zebra som gepard. Konstigt, men fint, att kunna klappa världens snabbaste djur.

Ha det gott! Maria

2008-08-28 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0