Goodbye Rimini. Hello Tijuana!

Förra fredagen körde jag mitt sista Rimini Spybar på ett bra tag, känner mig liksom inte motiverad längre att hålla igång till fem halv sex på mornarna. Dessutom så har vi musikaliskt sett kommit lite ifrån varandra, Olof och Perlan har börjat letat sig in i houseträsket och jag vill tillbaka till mina rockrötter. Men men, misströsta ej! Under mitt alterego Cookie Santiago kommer jag tillsammans med Chrystal Petersen inom en snar framtid köra igång en ny månadsklubb som går under arbetsnamnet "Where were you when we were doing Tijuana?" som kommer osa psykadelisk 70-tals rock, sydamerikansk borderlinedisco samt Tijuana brass(tänk Map of Afrika, Rodrigues, Warlocks,Sabbath, Estebhan Gonzales mm.).See you when you get there!






Glöm inte att idag Lördag kör Olof & Perlan igång Rimini på 1900 igen! Det bjuds på grillat å drinkar från klockan nio. Be there, or be queer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0