Light my Prada.....

I våras släppte tändarmärket Cricket i samarbete med Prada en jubileumständare i limiterad upplaga av 100 exemplar som sålde slut på rekordtid. Jag lyckades dock få tag på en på Ebay för 78 US dollar som damp ner i postlådan idag, jag är sååå glad!



Nä! Jag skojade bara, det är en helt vanlig tändare. Men ibland undrar man ju hur ett samarbete mellan olika märken och designers går till? Räcker det verkligen bara med att som i Acnes "colab" med cykeltillverkaren Bianchi, bestämma färg på ramen och att sadeln ska vara i mocka för att få kalla det ett samarbete? Well, den ser ju ganska fin ut måste jag ju medge. Men ändå...?



(Bilden är lånad från Daniel Lindströms modeblogg på Café.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0