Buhu, jag vill också fildela!

Tydligen sysslar ungfär 700000 svenskar med "fildelning", jag är dock inte en av dom! Det verkligen inte så att jag inte vill, det är bara för att jag är tekniskt efterbliven. Så medans ni tankar ner det senaste avsnittet av Generation kill eller nya Stacy Peralta-dokumentären om latinogängen i Los Angeles, sitter jag tålmodigt och väntar på reprisen av It's always sunny in Philadelphia ska börja halv två natten på TV3. Jag blir dessutom extra sugen på att ladda ner film olagligt när jag ser Antipiratbyråns kampanjer, eller kollar på "The Cribs" när man ser hur en massa kassa skådisar slänger iväg flera miljoner på att inreda sina lyxhus med massa smaklöst skit bara för att dom" tjänar så mycket mer än dom behöver"! Nästa vecka ska jag köpa en Mac och sen ska jag sätta mej in i "Torrents" och "Dc++", sen ska fildela så det står härliga till! Det är ju roligare ge än att få...




It's always sunny in Philadelhpia, underskattad serie som går på TV3 nattetid.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0