That's Wright allright!


                                                                                                    Mr. Wright himself


När Sönke spelade skivor på en Björn Borgfest för några månader sedan, fastnade jag för en låt som jag inte har kunnat få ur mitt huvud, så jag passade på att fråga honom igår vad det var för låt han spelade 24 minuter in i setet, och han kom ihåg! Det var en låt som hette "Fascination" med Gary Wright som kanske är mest känd för "My my my" som har samplats i all oändlighet av allt ifrån Armand van Helden till Mylo (fast det är ju bara orginalet som är bra). Om du vill höra Fascination med mera, kan du ladda ner hela Sönke's set här.

Kommentarer
Postat av: phillybee

gary write är fantastikt! förrutom "dream weaver" hahaha, länge sen dude, philly

2008-12-10 @ 01:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0