You, me and a Christmastree...



Jag och Annika var och köpte en liten minigran på Hötorget i måndags, "- Ni kan till och plantera den här efter jul eftersom rötterna är kvar å allt" sade försäljaren och pekade på krukan som granen var planterad i. Nice! tänkte vi och jag började släpa runt på den lilla granen, men blev tvungen att bära den med utsträckta armar för att inte bli skitig. Efter att varit på Telenor, Hemköp, trång tunnelbanevagn och Granit kom vi äntligen hem och jag var helt slut i armarna! Känns jäkligt töntigt nu när man ser hur liten den är, men den är faktiskt lite tyngre än den ser ut. Faktiskt!

Kommentarer
Postat av: annika

Jag älskar vår gran! & dig!

2008-12-11 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0