"That summer feeling is gonna hunt you one day in your life."



Regnet bara öser ner utanför butiksfönstret och det är den 12:e december. Själv står jag här inne och lyssnar på Jonathan Richman's "That summer feeling" och tänker tillbaka på den gångna sommaren, tror att det var en av dom bästa någonsin! Det kändes liksom ganska bra att vara 27 och bo mitt på Söder tillsammans med världens vackraste bästa flickvän och bara hänga runt och slå dank. Jag tror i för sig att det kommer bli flera såna sköna sommrar framöver, men just idag längtar jag verkligen tillbaka! Ikväll ska vi åka till Karin och Ted och kolla på deras nya hus och lattja lite med Eddie och imorgon ska vi på Luciafrukost hemma hos Jael och Adri och på kvällen ska jag på middag på AG's, så det lutar åt en ganska trevlig helg ändå, trots regn och mörker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0