Telefonskräck.

I typ en månad har jag blivit telefontrakasserad av telenor som vill att jag ska förlänga mitt abonnemang med typ 24 år till, jag ville å andra sidan ha en ny telefon eftersom jag gått och skräpat runt på en ful liten sak ganska länge nu, så till slut tog jag mod till mig och gick in en Telenorbutik. Möttes av en slick liten 22-åring som försökte köra "kompis"stilen vilket är bland det värsta jag vet -" Shjysst jacka ru har, om vi snackar så här: du ringer för ca 500-600 hundra i månaden, då äre bättre för dig att "bara" betala 499 kr som du får ringa för + 59 för försäkring bla bla bla 30 kr bla bla bla än 99 kr". Jag blev helt matt så jag bara gick. Nästa dag gick jag in i en annan Telenorbutik och träffade en annan jävla nöt, fast han var bara trög,-" Öhh öhh ja vet inte,meeen öh."var det enda han sa efter att jag berättat att jag bara ville ha en telefon som går att ringa ifrån och inte ser ut som skit. Jag gick tomhänt därifrån också och hade precis börjat fundera på att byta leverantör helt när jag gick på butiken vid Östermalmstorg, kom ut fem minuter senare med en ny telefon och nytt abonnemang som "bara" kostar 199kr och samtalskostnaden 19/min!  Säljaren var otroligt bra och jag känner mej inte ens blåst, 1-0 till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0