Fuck fuckfuckfucki'n fuck!



Det känns som om min dator inte kommer leva så länge till, just nu dör den eller låser sig var tredje jävla minut och mina tekniska skills är inte särskilt imponerande. dessutom beter sig mitt antivirusprogram mer och mer som virus som ploppar upp i skärmen i tid och otid, WHAT'S UP WITH THAT?! Problemet är att jag just nu skriver på en arbetsansökan och skulle behöva få iväg den ikväll men mitt Windows wordprogram verkar ha andra planer! Om det inte kommer några nya inlägg på ett tag beror det med största sannolikhet på att: 1. Datorn dött för gott. 2. Jag har lagt in mig på psyket. 3. Jag har gått loss med en vinkelslip på det lilla stycket! Vilket alternativ det blir får tiden och mitt otroliga tålamod utvisa.....



....Heheheheeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0