Jag kom, jag såg, jag lämnade.

Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit några inlägg senaste veckan, men jag har varit på landet sedan förra lördagen och internet existerar inte där, vilket i för sig är ganska avkopplande. Men igår var jag tvungen att komma  tillbaka till Stockholm eftersom vi hade RiminiSpybar. Hade glömt bort att det är helt värdelöst att ha en klubb mitt i sommaren när nästan alla ens vänner är borta och publiken består av en blandning av vilsna turister och svennelitos som inte bryr sig i huvud taget om vilken musik som spelas. Å andra sidan så måste man nog vara hyfsat intelligensbefriad för att betala 160 spänn för att sitta på en sunkig loppissoffa i  partytält och dricka flasköl för 65 kr och sedan stå i kö i en kvart  för besöka en av Stockholms äckligaste toaletter innan man blir utslängd av en vakt som har har mössa som det står "snäll" på, men vad vet jag. Idag ska vi iallafall åka tillbaka till Sala och fortsätta bada,grilla,springa,spela trummor,läsa,sova, kolla på Morden i midsomer och vara allmänt asociala en vecka till, så vi ses sen!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0