Praktiska skämt del 1.

För en massa år sedan gick jag på en kontskola i Eskilstuna och en kväll hade vi fest på skolan.Satt och snackade med en snubbe som berättade om ett roligt "practical joke" som gick ut på att man skulle ta en halv tärning currybuljong, skruva av duschmunstycket och stoppa in buljongen och sedan skruva ihop det igen.Efter ett par timmar drog festen vidare till min lägenhet och fortsatte till morgonkvisten. Kvart över nio på morgonen vaknar jag och inser att jag har försovit mig, så jag slänger mig in i duschen och efter bara några sekunder känner jag doften av curry i hela badrummet, utan att ge mig till minnes gårdagens samtal börjar jag tvätta mig frenetiskt och använde säkert en halv flaska tvål innan fattade att jag själv hade blivit utsatt för detta practical joke. Först blev jag skitförbannad men nu tycker jag att det var ganska kul! Som sagt, allt du behöver är en buljongtärning....

Kommentarer
Postat av: jossan

HAHAHA!



2008-07-15 @ 16:26:21
URL: http://jossanjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit, vad skojigt! Det har maste foras vidare.

2008-07-15 @ 20:18:44
Postat av: Anonym

Mer praktiska skämt!

2008-07-16 @ 11:26:54
Postat av: Kim

Det kommer...

2008-07-16 @ 12:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0