Indiansommar



När jag föddes var mina föräldrar jäkligt "gröna vågen" och hade precis köpt en bondgård tillsammans med ett kompisar och åkte runt i en Renault 4 som var blå med en massa vita fåglar målade över hela karossen och odlade egna grönsaker och färgade alla sina kläder lila.Jag blir lite avundsjuk när jag ser bilder ifrån den tiden och tänker att det kanske skulle vara väldigt befriande att gå ihop med sina vänner och köpa en liten gård att spendera sommrarna på och leva hippieliv tills hösten gör sig påmind. Just nu sitter jag och lyssnar på Joni Mitchell och planerar lite för framtiden, så det känns lite exta lockande när man hör alla stökiga fulla människor och bilar som passerar nedanför våran balkong. Kanske nästa sommar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0