Tiden går så fort!

Ja, här sitter jag å smuttar på en espresso och lyssnar på Fleet foxes Blue ridge mountains medans jag väntar på att klockan ska bli sju så jag och Annika kan ta tåget till Sala. Ska dit i helgen och fira min födelsedag i lugnan ro och kanske bada lite tunna och basta. En annan som också fyller år är min gamle sidekick och bästa vän Martin "käken" som har varit som min beskyddande storebror ända sen jag föddes.På måndag fyller han 30 år! Det helt sjukt, känns inte så länge sen vi brukade köra "Streetball" och lyssna på Da lench mob, NWA och Public Enemy hela somrarna. Jag kommer ihåg när Martin hade varit i New York med sin morfar och köpt "Reebok Pumps", Crimeing-jeans och en Mets baseballtröja som Reggie's morsa råkade färga rosa, inte så hiphop med rosa på den tiden! Det var länge sen nu!



                     Jag och den nästan trettiåriga "käken"!




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0