I'm only sleeping...

Det här novemberregnvädret har kommit ifatt mig nu, har gått omkring som en Zombie senaste veckan. Igår kväll somnade jag halv nio och vaknade upp vid halv elva,försökte somna om men blev lite extra stressad vid halv fem när Annikas väckarklocka gick igång och insåg att jag fortfarande var vaken! Till slut somnade jag om nån timme och drömde om Wes Andersons fiktiva dysfunktionella familj The Tenenbaums som i drömmen var på skidsemester uppe i bergen i Pakistan och bodde på ett gammalt slott där Mr. Pagoda's släktingar jobbade. Självklart försökte några bröderna hämta ner sin döda farmor
Ethel Tenenbaum som hade försvunnit på 40-talet när hon som första kvinna gjorde ett försök att bestiga berget K2 och aldrig sågs igen, men dom blev tillfångatagna av Pakistanska rebeller eller nåt. Sen kom jag inte ihåg så mycket mer, men det skulle vara kul att se en uppföljare på The Royal Tenenbaums. Nu sitter jag här på kontoret på min lunch och fryser eftersom det är kallt och regnar ute, har ingen lust till att göra nånting, tycker inte det kul att gå ut, orkar inte gå på bio eller laga middag, och jag tror inte Annika vill det heller för hon ligger hemma och är sjuk, jag tror hon har fått en släng av" Zombiesjukan" hon också!



                                                                                                    (Foto: Ivan Nunez)
                                                 Meet The Zombies!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0