Blood in, blood out.

Igår kväll var hemma hos "Käken" (ja, Ryssen,Skoghuggarmartin,Marvin U get it!) och delade på en flaska vin och försökte övertala honom att inte falla för grupptrycket på jobbet att raka av sig håret, utan istället spara till lite längre, eftersom tjejer gillar killar med lite längre hår och han skulle verkligen behöva träffa en tjej! Imorse kände jag mig konstigt nog lite bakis och började fundera om man skulle kunna uppfinna en liten dialysmaskin för hemmabruk som inte var större än en klocka och som man med ett enkelt handgrepp kunde koppla in efter man varit ute hårt och inte vill vakna upp bakis! Problemet som skulle kunna uppstå är att man i fyllan och villan kanske inte skulle lyckas koppla in den korrekt, vilket skulle få den katastrofala följden att man skulle vakna upp i en pöl av sitt eget blod och inse att man bara hade stoppat i ena nålen (om man nu skulle vakna upp överhuvudtaget!?). jag ska undersöka möjligeterna lite mer, då jag tror att den skulle kunna bli en riktig storsäljare på Tv-shop, jag kanske till och med skulle kunna få någon sorts Nobelpris?




 Dialysmaskin som dock inte är lämpad för hemmabruk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0