Klubben för inbördes beundran.

Ahhh! Ibland blir jag så sjukt trött på att spendera mina utekvällar på barer och klubbar bland en massa oskönt folk (läs: Teatergrillen, GubbrummetSpyan), förutom mina trevliga vänner som jag sällskapade med var resten nästan bara ett äckligt pack! Gubbar på konferens som bjuder små tjugoåriga "modellwannbes"som försöker agera världsvana på drinkar, musikproducenter med alldeles för nyblekta tänder och andra filurer som leker att dom har "gamla pengar" i sina Barbourjackor. Jag tycker ändå att jag är väldigt previligerad av att ha en stor umgängeskrets av intressanta och trevliga människor, men vi skulle behöva en stor lokal för festa, skapa, utbyta ideér 24 timmar om dygnet. När min mamma var ung fanns det massa billiga rivningskontrakt  på lägenheter som stod tomma, min mamma och hennes vänner gick ihop och hade en lägenhet som dom bara festade i, hur grymt låter inte det?! Jag skulle vilja besitta loftvåningen till Stalands möbler på Östgötagatan, jag skulle kalla det "Klubben för inbördes beundran" och lösenordet för att få komma in och nyttja lokalen skulle vara Vipsgrädde, och det skulle bara vara tillgängligt för folk som JAG gillar!




                Ett annat bra loft! Paradise garage när det begav sig.







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0