Läkare utan humor.

För någon vecka sen såg en sjukt dålig reklam på tv med ståupparen David Waldfogel som också medverkat i Släng dej i brunnen, Låt kameran gå samt som programledare för det katastrofalt usla tävlingsprogrammet Rena natta. Han är dock inte bara en dålig komiker, han är även en dålig läkare, jag minns när jag hade bihåleinflammation och åkte in till Karolinska och fick honom som läkare och han tittade knappt på mina bihålor, så frågade jag om jag borde operera bort mina polyper eftersom jag går runt och är täppt i näsan 10 månader om året, plus att det känns som om jag har två tennisbollar i näsan och fnyser som en gammal kokainist. Som svar fick jag att det där fick jag faktiskt ta upp med en min husläkare! Jag tycker han faktiskt kunde undersökt det lite snabbt eftersom jag ändå betalat 350kr för hans halvminutslånga "undersökning", otrevlig var han också. Så när jag ska operera bort mina polyper ska jag ta med dom hem och doppa dem i fin belgisk choklad och paketera dom i en fin liten ask med silkespapper, sen ska jag gå till hans Standupshow och tacka honom "för en heeelt underbar stand up show!" och överlämna chokladasken. Hehehe....




Dålig läkare? Det ska du få äta upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha!

2008-10-03 @ 08:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0