Partyanimals.



Jag glömde nästan att berätta lite om helgens aktiviteter,i Fredags började kvällen på ett hotellrum på Berns som kändes mer som en efterfest än en förfest (fler bilder finns på Rodeo), sen gick vi ner i källaren där Levi's hade nån sorts afterwork och sist till Riche, en ganska bakvänd historia med andra ord! På Lördagseftermiddagen mötte jag upp med tre gamla vänner från "grundskoletiden" på Zink grill, sen drog vi hem till Thomas och lagade middag och drack en massa sliebowitze( har ingen aning om hur det stavas, men det är i alla fall nån sorts inhemsk Kroatisk sprit) sen dök två till gamla kompisar upp och så var vi allmänt nostalgiska och lyssnade på gammal tidig nittiotalsindie  och tävlade i vem som var starkast genom att lyfta upp mig på raka armar och andra pinsamma tävlingar,så idag har blåmärken över hela kroppen, sjukt kul dock!

Kommentarer
Postat av: ida

Jag vill hem och leka med er nu! London suger när man är fattig.

2008-11-03 @ 01:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0