Sparka uppåt!

I söndags var jag och Annika Moderna museét och käkade brunch med Mirja och Jaél, Jag hamnar alltid "tjejbruncher" på söndagar eftersom alla mina killkompisar ligger hemma och är bakis eller saknar karaktär att gå ut när solen skiner. Ämnena som avhandlades var: bröllopsresor, hårförlängningar, frimurarna, läkare utan gränser och hur i helvete man kan anställa så värdelös resturangpersonal. På vägen hem tränade jag på att sparka löv inför det stundande SM i lövspark som går av stapeln nästa helg i Vasaparken. Kick it!




Bra lunch, kass service.



En sjukt bra "lövspark", löven bara flög....



.....och landade på Annikas huvud!




.

Kommentarer
Postat av: JAEL

... och ultraljudsdiagnostik, om jag får be.

2008-10-01 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0