40 öre kort, story of my life!

Det är söndag och jag är på väg till jobbet med ett riktigt dåligt humör i bagaget, Svänger in på T-Jarlen för att köpa en cola och i fickan skramlar 13.50, såklart kostar colan 13.90 och jag är på väg att bryta ihop! Är det inte på tiden att handlare inser att det är typ 1000 år sen sveriges regering beslutade att avskaffa 10-öringen och att ingen går på 90-öresbluffen längre! Lyckades iallafall tigga åt mig en 50-öring så jag kunde få min dagliga dos som den colatorsk jag är. Känner att mitt humör är ganska lynnigt just nu, igår krävdes det två 200 grams Marabouchokladkakor för att lugna ner mig efter jag sett på morgonnyheterna att Muammar Khaddafi vägrat ta i hand med Amerikas utrikesminister Condoleezza Rice eftersom hon är kvinna! Jag vet inte vem av dom jag mest arg på, Jag förstår inte hur Condoleezza kan tro att hon skulle kunna förhandla med en man som inte ens har respekten att ta i hand med en kvinna, istället för att stå där som ett jävla fån med handen utsträckt borde hon spottat honom i ansiktet och dragit! Som sagt, jag har lite problem med att inte ta små motgångar och världspolitik personligt för tillfället....





  Hey Khaddafi! Medeltiden ringde! Dom vill ha tillbaka sina värderingar!

Kommentarer
Postat av: annika

hahahahahaha, du är skojjig!

men även tycker jag synd om dig...när du kommer hem ska du få pizza, ett hav av cola och sjukt mycket kärlek!



nej, nu ska jag nog gå och kräkas lite.

pusshej

2008-09-07 @ 14:53:53
URL: http://tamtsaraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0