Året var 1983.

I lördags skulle vi på Kräftskiva ute på Tyresö som Måns och Linda Waxin hade styrt upp, men på grund av dåligt väder flyttades hela festen hem till Lindas syster och hennes pojkväns lägenhet på Karlaplan, och kräftorna och snapsen byttes ut mot tilltugg och mängder av mousserande. Det blev med andra ord ett riktigt fylleslag! Jag måste ge ett "big ups" till värdparet och lägenhetsinnehavarna (det var en sjukt fin lägenhet och jag skulle nästan kunnat döda för dom tapeterna!) och ber om ursäkt för att mitt partyhumör inte räckte riktigt hela kvällen, får nog skylla det på en shitty arbetsvecka. Nu när jag kollar på korten skulle man nästan kunna tro att dom var tagna 1983. Eller?

















 
                                  Tack! Jag hoppas alla överlevde!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv! alla överlevde. inklusive ambulanspersonalen.

2008-09-09 @ 18:55:53
Postat av: annika

...jag tror inte att jag överlevde riktigt faktiskt.

Men tack för en fantastisk tillställning!

2008-09-11 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0