Black is black,( I want my baby back).

Idag har varit en grymt skön dag, eftersom jag var ledig gick jag inte upp ur sängen förrän vid tvåsnåret, käkade lite frukost, kollade efter lite jobb, städade och tittade på ett Simpsonsavsnitt jag inte hade sett. Det blir nämligen inte så mycket Simpsons nu för tiden eftersom Annika hatar tecknat och jag är en *inomhussko, well whatever, imorgon ska vi iallafall åka till Västerås för att gå på Annikas kompis Mirja och hennes blivande make Roberts bröllop på lördag. Började packa upp min svarta kostym som legat i kostympåsen sedan förra bröllopet för en månad sedan och ser att jag bara tryckt ner den så att den är alldeles skrynklig plus att det är hål på baksidan av byxorna, Fuck! Börjar desperat pröva lite andra kostymer jag har, men det mesta ser ut som skit, hittar till slut min blåa kostym som jag ser ut som en pingstpastor i men som ändå är den bästa lösningen framför det andra alternativet som var en blank svart Fifth Avenue Shoerepairkostym som jag såg ut som en överviktig modeslav anno 2005, hualigen! Ska ändå bli jäkligt skoj med bröllop, plus att vi brukar ha efterfest i Martin Larssons pappas etagevåning på Lilluddden och bada jacuzzi och dricka framåt förmiddagen (precis som på det glada 90-talet). Jäkla synd bara med den där svarta kostymen, it,s my baby....




Några av deltagarna på "vip-hyllan" klockan 08:00 på morgonen efter ett bröllop i Juni. (Och ja, Mia höll på att drunkna eftersom hon tydligen inte kan simma! Hehe..)






  *Toffel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0