Happy as a hippo!

Igår var fan längsta dagen i mannaminne, det kändes som att jag gick till jobbet på morgonen och slutade fem år senare!(Öh, gick det där att förstå överhuvudtaget?) Iallafall, efter en väldigt lång dag gick jag och träffade....


Henrik (även känd som "Sparven från Minsk) på Zink grill för en kaffe som snabbt övergick till en öl. Det glädjer mig mycket att Henrik har flyttat till Stockholm så här på livets höst, så vi satt och pratade mest gamla minnen och anektdoter från vår ungdoms dagar. Sen sa vi tack och hej och jag drog vidare till.....



Viktor Tells Happy socks-tillställning på SIX FEET DOWN och drack några kalla Red stripe och kollade in lite......



nya strumpor och snackade lite med Kristian Bengtsson som driver galleriet Loyal om Sponsrade begravningar och att bjuda in till begravningar på Facebook, lite surrealistiskt nu men vänta nåt år! It will happen! Sen gick jag och.....



Måns och Perlan till 1900 och drack lite mer öl innan jag begav mig tillbaka till söders höjder. Utanför Indigo sprang jag ihop med Jenny( from the block) som tvingade med mig in och bjöd på ännu mera öl! Klockan elva vinglar jag hem lite sådär lagom full och härlig. Jag måste nog säga att spontanfylla är den bästa fyllan! Och idag är jag inte ens bakis! 1-0 till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0