Hejdå spenderarbyxan!

I fredags var jag iväg till Herr Judits och dumpade av nästan alla mina Filippa K-chinos eller spenderarbyxor som jag kallar dem, grejen var inte att dom var särskilt dyra i inköp, utan för att fickorna är så pass grunda och dåligt utformade att jag tappat en anselig mängd telefoner, nycklar, kontokort, pengar och visitkort (som kunde hjälpt min karriär på traven). Så nu fick jag iallafall nog och säljer iväg skiten! Om du däremot en sugen på ett par knappt använda lila FK chinos för en billig penning bör du besöka Judits fortast möjligast, men jag varnar för att dom kan stå dig dyrt i längden!



                               Spenderarbyxor. Yours for cheap!?




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0