Kill your darlings!

Efter skuttat runt hela sommaren utan strumpor i skorna börjar det dra ihop sig att slänga alla mina "vita" sommarsneakers, dom luktar nämligen ganska nasty vid det här laget! Men det tar lite emot eftersom vi gått igenom en hel del den här sommaren,men lukten går inte längre att undvika! I vissa länder skulle dom klassas som biologiska stridsvapen och Nordkorea har redan faxat mig och visat intresse för att köpa loss två par men vägrar betala i dollar, och jag å andra sidan vet inte om man kan växla in Nordkoreansk valuta i större belopp på Forex. Vilket dilemma! Det kommer sluta med att jag får köra ut dom i skogen och elda upp dom, skorna alltså! 


My baby's.....




Smells........


Kommentarer
Postat av: aisa

hahahah faan lovely så ser det ut hemma hos mig oxå!!

Älskar mina sunkiga icke vita pimsoles.



PÖSS

2008-09-03 @ 23:24:09
Postat av: !



Oj! Seriöst hammnade på din blogg när jag googlade tamt sa räven utrycket! Och jag vet vem du är, eller. skrämmande!

2008-09-04 @ 14:45:45
URL: http://clubkontrast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0