Penpals.



Tänkte först skriva om att när jag gick i fyran skulle hela min klass ha "penpals" alltså brevvänner, jag fick en tjej som hette Laura och bodde på Sicilien, funderar på att skriva till henne typ så här:


Dear Laura!

Why won't you write to me anymore! I haven't got a letter in 18 years, I tought we where penpals! I feel very disapointed on you, at least you could have sent me some happy birthdaycards. I don't think we should be penpals anymore because you have no good influence on me and you always let me down! Not one single christmascard! What's wrong with you!!!!

Love/ Your "ex" penpal Kim from Sweden.


Sen kom jag av mig när jag läste om kille och hans mamma som var sura på att läkarna hade missat att pojken hade en penna i hjärnan!? Okej, såhär: om man kommer till sjukhuset och har trillat och har ont i huvudet, kan det ju vara väsentligt att berätta att man sprang med en nyvässad penna i handen som sen helt enkelt försvann! Hur sjutton kunde han själv missa att han hade en blyertspenna i huvet? Beats me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0