Big in Japan.



Nej! Jag menar verkligen inte att Annika är tjock (för det är hon verkligen inte!), jag menar bara att hon är lite längre än vad gemene man är i Japan! I måndags åkte hon till Tokyo på "inspirationsresa" med sin designer, försökte krypa ner i hennes resväska för att överaska henne när hon kom fram, men fick inte riktigt plats med benen tyvärr. Det är tydligen ganska skönt där borta nu, typ 30 grader varmt och så! Själv fick man nästan frostskador i ansiktet när man gick till jobbet imorse. På fredag kommer hon hem igen och jag har önskat mig en T-shirt som det står "My girlfriend went to Tokio and all I got was this lousy T-shirt!" Arrigato!



(Är inte Tokio Hotel ett ganska konstigt namn på ett tyskt band?)


Kommentarer
Postat av: big in Japan

onskar att jag kunde lagga upp min handduk fran hotellet...for den heter Tokyo Hotels. Lite markligt.

For ovrigt sa ar jag huge in Japan.

Love you! konichiwa! arrigato!



ps, har inte hittat nan san t shirt.

2008-09-17 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0