Weddingcrasher.



Då har man överlevt ett till bröllop! Det blev verkligen ett kul bröllop i Lördags, även om jag fick betala ett högt pris (asså, inte i pengar!), efter ett klassiskt "svennebreakbattle" med Martin på dansgolvet lyckas jag göra någon sorts bakåtkullerbytta som slutade i dj-båset och resulterade i blåmärket här ovan som numera är mörklilagult, inte så fresh! Skada nummer två fick jag på efterfesten när jag skulle hoppa ur jacuzzin och landade med ena foten på ett champagneglas och lyckades bloda ner hela lägenheten innan jag blev nerbäddad och nattad av Annika. På söndagen styrde Mia och Martin upp en trevlig brunch på terrassen, och sen fick vi skjuts hem till Stockholm med Jael och Adri och med i bilen var även Sofie som är läkare och satt och berättade om prostataoperationer, Stygn som hade gått upp och om gynundersökningar i Pakistan, till saken hör att jag lite obekväm med blod och operationer plus att jag var ganska så bakis. Har inte mått så illa på år och dar! Men iallafall tack Mirja och Robert för ett jättefint och jättekul bröllop!





Ps. jag skar mig också på en Globalkniv när jag skulle strimla en lök. Ds.

Kommentarer
Postat av: annika

hahahahahaha!

looooove you!

2008-09-17 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0