Never not working.

Vilken pissig dag! Vaknade vid åttatiden imorse och kollade min mailbox, hade fått svar på en jobbintervju på ett större svenskt modeföretag som jag haft tidigare i veckan - svaret var tyvärr negativt! Jag hade inte hoppats allt för mycket på det här jobbet eftersom jag jag varit på intervjuer ett antal gånger på detta företag med samma resultat, samtidigt som jag faktiskt inte varit helt hundra på om jag velat ha jobbet! Känns som om jag befinner mig i en oändlig gråzon med en massa idéer som jag inte vet hur jag ska gå vidare med! Just nu känner jag bara att jag vill ha ett jobb så att jag får träffa människor över huvudtaget, har spenderat alldeles för mycket tid med mig själv hemma eller i en öde butik vilket inte passar mig alls som den socialt utåtriktad person jag egentligen är. Samtidigt som jag känner att jag har en massa nya infallsvinklar att bidra med till "modebranschen" i Sverige som helt verkat tappat fotfästet! Så sjukt frustrerande bara! FUCK IT! IF YOU CAN'T JOIN 'EM, BEAT 'EM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

T R I S T. Varför inser dom inte din potential???

Fattar inte grejen. Heads high! / Karin

2009-08-28 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0