Show some bones.

För några veckor sen fick jag för mig att jag skulle vilja ha ett skelett, alltså inte ett riktigt skelett utan snarare en anatomiskt korrekt modell av ett människoskelett. Gick in på blocket och hittade ett på en gång för 1000:-, tyvärr tvekade jag lite om vi verkligen hade plats för ett skelett i lägenheten så när jag ringde dagen därpå var det redan sålt till nån jäkla sjukgymnast! Så typiskt, för nu har jag kommit på en massa användningsområden, till exempel som soffbord om man skulle lyckas stabilisera skelettet på alla fyra och lägga en glasskiva ovanpå, eller lägga den i en stor svart koffert osågar ett stort hål i locket och sätter i en svart transparent plexiglasskiva så man bara ser skelettet lite diffust igenom, eller så skulle man kunna göra en snygg lampfot av skelettet! Så om det finns någon där ute som har ett benrangel som ligger och skräpar får ni gärna höra av er till mig! Jag är pepp!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0