Merde!

Merde! Fick ett negativt svar på en arbetsansökan idag, jag börjar bli såå jäkla matt nu! Dessutom så känns det som om min nuvarande "Vid behovsanställning" på Björn Borg Menswear inte kommer finnas så länge till med dagens otroliga försäljningsiffror, har precis fått 5 tim/ Veckan reducerad arbetstid vilket innebär att jag nu börjar två på dagarna. Yeay! Så om någon har tips på något trevligt heltidsjobb så "bring it on!" Försöker att inte deppa allt för mycket och tänker istället att "snart är det ju faktiskt vår och jag ser ju iallafall cool ut i min skinnpaj, vilket inte alla gör! Till exempel King's chefredaktör och modechef Per Nilsson!" Sen skrattar jag tills jag gråter inombords, hehe..... 


  
Nä, alla passar ju faktiskt inte i läder!






.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0