Ensam hemma.

Blää! Är ensam hemma några dagar eftersom Annika har åkt på en av sina "inspirationsresor". Där här gången blev det i för sig bara en kortis till London. Jag passade på att ha en liten herrmiddag igår med Fläcken, Ollie och Martini, men på grund av att  min kamera fortfarande är på vift blir det inga bilder. Eftersom jag hatar att vara själv blir det nog en liten kort sväng till Riche denna afton där klubben Mykonos håller hov och  kvällen till ära bjudit in El Perro Del Mar som kommer spelar det hon känner för (antar jag, öhh!). Allt för att få dom där resterande 24 timmarna som är kvar tills Annika kommer hem ska gå så fort som möjligt!!!


                                                                                            (Foto: Signe Siemsen)




.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken söt liten toffel du är!

2009-03-12 @ 20:44:06
Postat av: Kimps

Yeah, I'm a sucker...

2009-03-13 @ 17:37:34
URL: http://tamtsaraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0