"You got nailed!"

Jag ska berätta något äckligt, så om du är känslig bör du sluta läsa nu! Härom veckan satt jag och kollade på Kunskapskanalen (bästa skiten!) någon timme efter att Annika hade gått och lagt sig. När jag skulle gå ut på balkongen och ta en cigg råkade jag slå i min stortå så att nageln gick sönder, så jag hämtade en nagelsax och klippte bort den trasiga biten av nageln och la dom i en tom chokladförpackning som vi hade käkat upp tidigare på kvällen som jag sen skulle slänga när jag gick och la mig, men glömde! Nästa morgon gick Annika upp vid fem och började göra sig i ordning för att sticka iväg till jobbet när hon ser förpackningen på bordet och tar upp den och skakar lite på den, i tron om att finns lite "chokladspån" kvar i förpackningen häller hon i sig innehållet. När hon suger lite på chokladen känner hon något hårt i munnen, nämligen min trasiga stortånagel! You got nailed baby! Förlåt.....




                 (OBS! Inte mina naglar på bilden! Jag lovar!)


.


Kommentarer
Postat av: Frank&Rémy

hahahah klockrent!

2009-04-01 @ 18:07:12
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com
Postat av: Annika´s designer Helena

alla dog när annika berättade om detta...

2009-04-01 @ 18:26:09
URL: http://www.fittxfaced.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0