L.A Woman.




I måndags morse stack Annika iväg på en inspirationsresa till Los Angeles tillsammans med med sin designer Helena. För er som inte vet vad en "inspirationsresa" är kan berätta att det betyder att man åker till något varmt ställe och köper en massa dyra kläder ( i detta fallet bikini's), hänger på stranden för "att känna av stämningen" och bor på trevliga hotell som "The Standard" (som ni kanske har sett i SATC). Medans Annika höll på att packa i söndags satt jag och letade febrilt efter en sistaminutenbiljett så att jag hade kunnat följa med, men det sket sig! Så istället försökte jag hjälpa henne att packa med sig rätt outfits, som ett linne med stjärnor och ett par röd och vitrandiga shorts eftersom jag har fått för mig att amerikaner är ganska patriotiska och gillar dom färgerna och därmed skulle bli trevligare bemötta när dom åker vilse i Compton med deras hyrbil! Men precis nu upptäckte jag att Annika hade lämnat dom plaggen kvar hemma, det är tacken för att man försöker hjälpa till!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0