Old School.


Om du känner mig så vet du att jag är en sucker för gamla Varsityjackor eller Baseballjackor som dom vanligen kallas. Det började när jag var tolv och fick låna min farbrors Minnesota Cavemen's-jacka som han hade kommit hem med efter ett utbytesår i Salt Lake City, den var igentligen alldeles för stor och satt som skit men jag ville så gärna ha en sån jacka! Så nu på äldre dar har samlat på mig en liten hög med blandat vintage och nya Varsityjackor men har jag nu fått införa köpstopp på grund av att jag inte har någon plats att förvara dom på. Men i Söndags gick jag förbi Vintage 76 på Södermannag.18 där jag köpt flera av mina jackor och råkade se en jacka med jäkligt fina patches genom fönstret, så gick in och prövade den och den var gå gränsen till för liten och i halvdant skick. Men efter att fått ett lite schysstare pris slog jag till i allafall. Och tror faktiskt inte att jag kommer ångra mig.













.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0