Öppna din dörr.

Just another magic weekend! Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag sist hade en tråkig helg. I Lördags var vi på en födelsedagsfest hos Annikas (och min) kompis Kate i en villa på Stora Essingen, temat för festen var "Bright & Beautiful" vilket jag tog lite för bokstavligt och klädde mig i ljusa färger med inspiration av Keith Richards i Marocko tidigt 70-tal, men när vi skulle gå till tunnelbanan råkade jag se min spegelbild i ett skyltfönster och såg mer ut som Tommy"öppnadindjävladörr"Nilsson anno 1992 eller nåt. Tack vare att det var så fint väder kunde vi hänga ute i trädgården och på altanen enda fram till midnatt, sen gick vi in å dansade ett tag innan jag å Annika tog och åkte till "Kåken" som tyvärr inte alls var lika roligt den här helgen, så vi stack hem ganska fort. Vaknade upp i söndags med ett halvt kilo glitter i hårbotten och ansiktet efter att Kate's kompisar från London fick infallet att anordna ett glitterregn från balkongen. Men det var det värt!...






































.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0