Nytt på västfronten.









För några år sedan såg filmen Spy game med Robert Redford och Brad Pitt och blev avis på Brad's gröna fotografväst som han bar när han var undercoveragent som fotograf i Libanon. Västen gled iallafall i glömska tills häromveckan när jag och Annika satt å fikade på ett café i Sala och en halvalkad lirare i träskor, röda mjukisbyxor, brynja och hör å häpna, en grön fotoväst, gick förbi! Sprang in och kollade i fiskebutiken i Sala om dom möjligtvis kunde ha någon bra fiskeväst (dom ser ju typ likadana ut!) men dom jag hittade var till min besvikelse alldeles för korta. Men för några dagar sen sprang jag på den här västen här nedan från Engineered Garments som ser ut att vara precis vad jag letar efter! Dock så läste jag lite kommentarer på h(y)r collective att färgen inte blivit lika snygg i produktionen och att den är ovärt dyr. Jag ska kolla runt lite mer men annars tänker jag försöka lägga vantarna på den här västen ändå!




     Engineered Garment's väst finns att beställa på Nepenthes.



.

Kommentarer
Postat av: Martin

Västen var jävligt trevlig! Det finns även en liknande väst från Wollrich Woolen Mills hos Yoox till bra pris:

men80" rel="nofollow">http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=WOOLRICH+WOOLEN+MILLS&dept=men&tskay=4FA1ECD0&rr=1&cod10=41138675NA&sts=srmen80

2009-06-03 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0