1000 nålar...

Okej! Jag har varit ganska peppad ett bra tag nu på att gå och tatuera mig men det faller alltid på motivet, senaste två åren har jag funderat på att tatuera en Räv på baksidan av vänster öra och ett Jokerkort på höger armled, men är ganska osäker på "roligakillenupplägget". En annan idé var en Mexicansk färgglad döskalle, men det känns lite för trendigt. Jag tror i slutändan kommer det nog bli en bild på en räv som är tagen från en gammal uppslagsbok från 1790-talet på höger underarm, om det blir nån över huvudtaget det vill säga! Har ju lite svårt för nålar...




      Nej, jag är inte släkt med det här vita slöddret trots eftenamnet!



                           Scott Cambell's färgglada döskalle, que?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0