I hear you sister!

Igår kväll blev tjejkväll för hela slanten! Jag, Annika,Maja och Jacqueline var och drack vin uppe på Karins takterrass och diskuterade kopplingen mellan New yorks krympande brottslighet och legaliseringen av abort på slutet av 60-talet, Sen blev alla onyktra och berättade konstiga sexhistorier som kompisar råkat ut för. Mina öron rodnade, tjejer är mycket grövre när det kommer till anekdoter i allfall om man jämför med mina fjolliga mjuka killkompisar som aldrig delar med sig något skvaller! Sen när vi skulle gå råkade jag slänga hemnycklarna i sopnedkastet, men det löste sig och vi gick  till En Famille som var överaskande bra, så det kommer nog bli mycket mer häng där framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0