God morgon god middag god kväll.

Hängde kvar några dagar extra på landet, hade liksom inget jobb att stressa tillbaka till vilket i sig börjar kännas lite stressande. Gick in på arbetsförmedlingen idag och anmälde mig som arbetsökande vilket var en ganska ångestframkallande upplevelse, fick sitta och vänta på min handläggare brevid ett gäng snubbar som säkert hette Jonny, tommy, Sonny, Jimmy, Ronny och Lenny . Kände att det var en himla tur att mina föräldrar inte döpte mig till Kimmy iallafall. Satt och drömde mej tillbaka till Midsommarhelgen som var jäkligt mysig, fick hänga med flickvän och några av mina bästa vänner, äta gott, bada, basta och jaga kossor i soluppgången, livet på en pinne...

Kommentarer
Postat av: JAEL

Det var nice. Tacksam om du slutar sno mina bilder utan att fråga om lov dock.

2008-06-25 @ 23:29:51
Postat av: Ida

Jalle...du är störig!

2008-06-27 @ 13:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0