Som man bäddar får man ligga.

 

Fan idag mår man ju som en 120-åring,låg i sängen och käkade frukost och kollade på ett program om fosterkirurgi, tappade lusten att äta helt. Gav mej till minnes att nån jävla schvenne på Spybar igår kände sig tvungen att stå  och kissa så nära mig att det stänkte på min hand, Jag kalkylerade lite snabbt i huvudet om det var värt att sitta inne 1,5 år för dråp eller om jag bara skulle ta ett stort andetag och gå och tvätta handen grundligt, jag valde det senare. Var även en sväng förbi Berns nya klubb som heter arkaden och huserar i garderoben,intrycket var sådääär om jag ska ärlig(varför skulle jag inte vara det?!).Men å andra sidan sa jag å Techno upp bekantskapen för 2 år sedan.Nu, måste, sova, zzzz....... 

Kommentarer
Postat av: mialainen

oj, oj, oj sa fint! Nu lagger jag ner...din klass ar varldsklass!

2008-06-29 @ 19:11:25
Postat av: ankan

visste inte att du tyckte det där programmet var så jobbigt? Försökte bara få spons till apoteket, och det gick ju fint.



Du, kan du ringa mig så fort du vaknar? Har en viktig sak att förtälja.



puss

2008-06-30 @ 08:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0