Vive la valfrihet!

Min flickvän Annika tvingade mig igår att välja mellan Sex and the city och EM-finalen, alltså att om vi gick och såg Satc så skulle hon inte tvinga mig att se matchen när vi kom hem! Det tyckte jag lät som en fair deal så vi gick och såg filmen tillsammans med Perlan som hade varit pepp i flera veckor. Kan nog inte säga annat än att det var ganska bra spenderade 2,5 timmar, fick nästan lite glansig blick vid ett flertal tillfällen.

Hela helgen har varit riktigt trevlig! Fredags var lyckad(ja, förutom pissoarincidenten förstås!) och Lördagen spenderades sängliggande fram till sextiden då jag gick och mötte min gamla nemesis och numera en av mina allra bästa kompisar Henrik som hade varit och kollat på en lägenhet, vi handlade lite mat och gick hem till mig och Annika och gjorde burritos och grodlår och paddor, sen låg vi å tittade på Youtubeklipp (bland annat http://www.youtube.com/watch?v=AOC69RJZ8AQ )tills solen gick upp! När Jag vaknade vaknade i söndags hade Annika dukat upp frukost på balkongen och solen lyste,sen gick vi till Svart kaffe och mötte upp per, sen bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0