Kung Arthur.



Annika drog till Australien imorse, ska dit på "inspirationsresa" för sin nya tjänst som inköpare av badkläder, vilket i stort sett betyder att dom kommer hänga på stranden i tio dagar och titta på tjejer i bikini's, vilket låter som ett ganska soft jobb medans jag fryser arslet av mig här hemma i Stockholm. Det enda som får mig att smälta lite är att lyssna på Arthur Russell's "A little lost" på repeat och träffa gamla kompisar som blivit tidsmässigt bortprioriterade sedan jag övergav singelivet.




          Lyssna å känn på det! Arthur Russell !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va inte för avis Kimpan det är just nu typ bara 15-20 grader i Sydney;)

2008-11-04 @ 19:57:08
Postat av: Anonym

hahahahaha, 28 grader!!!!

2008-11-11 @ 00:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0