Cash money moneeeeeey!

Thanks Arbetsförmedlingen. Thanks for nothing! Tack vare att arbetsförmedlingen"glömt"att meddela a-kassan att jag är inskriven har jag inte fått några pengar och befinner mig nu på gränsen till personlig konkurs, Yes! Sitter å funderar på någon enkel plan att komma över lite snabba cash vilket inte verkar vara det lättaste! Hade hoppats på att kunna sälja min blogg och själ för en nätt liten summa  som Linda Rosing som drar in 90 lax i månaden, men min blogg är nog lite för ytlig och inte tillräckligt djup för att håva in dom laxarna. Här bjuder jag på ett litet utlägg från Lindas blogg så att ni förstår vad jag menar med djup:


 I morgonbitti klockan 07.00-07.30 ska jag vara
gäst hos Adam och Gry i Mix Megapol.


Det ser jag verkligen framemot.
Jag har alltid gillat Adam jättemycket. Han är som en
trygg nallebjörn för mig,,,ler.
Det låter lite knepigt men ända sen jag var med i BB så har
han haft den här trygga inverkan på mig när jag träffar honom.
Det känslan jag har för honom går liksom inte att ta på.
Det är jätte konstigt och svårt att förklara.
Hm,ja nu blev jag djup,,,,hahahaha!


Som sagt, ute på djupt vatten...         


       ....simmar dom feta laxarna!( Ja! Jag är bitter och missunsam!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen djupa tankar hon verkar ha.

2008-09-03 @ 21:56:12
URL: http://jossanjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0