Lock and loaded!

Klockan är två på natten och jag har fortfarande inte kommit på något snabbt sätt att få tag på kulor, däremot drog jag mig till minnes en gammal idé som jag kom på för nåt år sedan som borde kunna generera ganska stora pengar om det blir en hit. Låg hemma och kollade på filmen Deerhunter med min kompis Martini (a.k.a Ryssen) och kom på att man borde tillverka en revolver som gav en elstöt på samma sätt som Teknikmagasinets stora hit React, och att man kunde koppla in den i en USB-port och köra "Rysk roulette" med andra online och satsa pengar, man skulle dock behöva en internetkamera också så att man kunde se dom andra sex spelarna samtidigt och den som förlorar rycker till. Jag tror att det skulle bli en succé i Japan och jag skulle bli stormrik och flytta till något skatteparadis på samma sätt som alla som blivit rika på att starta upp onlinepokersidor. Måste dock tänka lite långsiktigt och strategiskt så arbetsnamnet får så länge heta darehunter.com, är du är sugen på att investera i startkapitalet? Faxa mej på 08-611 62 13 så styr vi upp det!

 

                                It will blow your mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0