Going senile.

Solen! Vilken uppfinning! Ända sen solen dök upp och spred lite värme i slutet förra veckan har alla små problem liksom bara försvunnit ( well, nästan!). Idag blev det lite häng vid Nytorget med Ollie och Nilo innan jag skulle till "jobbet" och jag passade på att premiäranvända mitt nyinköpta "senilsnöre", kändes inte helt bekvämt men efter förra sommarens solglasögonsolycka känns det som en billig säkerhetsåtgärd. Det var iallfall mycket trevligt ända tills några små skitungar började kasta stora stenar mot oss, vart är dagens femåringar på väg igentligen? Och sen kan jag bara konstatera att Nöjeguidens åtgång måste öka radikalt under våren eftersom tidningen var det mest använda sittunderlaget längs med husfasaderna runt Nytorget som för tillfället är en enda stor byggplats.











.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vilken fin tröja!!!

2009-04-07 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0