Who can? The handyman can!

I'm such a handyman! Eller okej, det var kanske att ta i lite, men nu börjar det äntligen bli lite ordning hemma i våran lägenhet, nya soffan har kommit och jag lyckades skruva isär dom gamla till stadiet av molekyler och kunde slänga dom i grovsoprummet utan att skämmas allt för mycket. I helgen som var åkte vi till Sala och hämtade en gammal koffert som har tillhört min farfar Bengt som hade den att frakta hem grejer från när han och min farmor bodde i San francisco40-talet. Nu har den kommit till användning igen som provisoriskt soffbord, blev faktiskt bättre än jag hade tänkt mig! När vi skulle ta den med oss på tåget tyckte Annika att vi skulle låna en pirra att ta den på, men jag sa att det skulle ju hur bra som helst att dra den på hjulen jag hade satt på, utan problem. Yeah right! Hade inte riktigt räknat med att det skulle vara massa grus på perrongen i Sala som fastnade och hade sönder ena hjulet så jag fick släpa upp den på det överfulla tåget. Fick en lite hånfull "I told you so-blick" av Annika. Väl hemma tog jag mig mod och frågade om jag kunde ta ner den grafiska bilden som har suttit ovanför soffan som Annikas ex hade gjort ( nej, det var inte pga av det var hennes ex, den kändes bara 90's, and not in a good way! ) och  sätta upp konvolutet till Rolling Stones "Beggars Banquet" istället. Så nu ser det så där "hejviborpåsöderochärunga,kreativaochmittikarriären"-härligt ut! KÄNN PÅ DEN! Hehehehe....                                                                                                                                                           
 












                            .....Fuck, jag har ju ingen karriär!...


.

Kommentarer
Postat av: sophie

Vad fint!! När får jag komma och hälsa på?

2009-04-01 @ 23:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0