Skäggloggen: Dag 43.

Okej! Det var dags att likvidera skägget! Nu känner jag mig som en 17-åring igen. Passade på att göra några skäggexpriment, bland annat "The Dude", men avslutade med att gå "All in". Det är mäktigt att raka av sig skägget, kändes som att klippa ett får (gissar jag, har ju aldrig klippt ett får!) Grät nästan en liten skvätt när jag spolade ner det i toaletten, borde sparat det i en påse.....




                                             "The Mighty beard"



                                                       "The Dude"



                                                    "The Lemmy"



                                            "The Moppemusche"



                                                 "The Babyface"






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0