Genius at work!


Jag får ursäkta att jag varit dålig på att uppdatera senaste veckan men jag har varit fullt upptagen med att jobba, sova och irritera mig på saker som inte går som dom ska. Sen har jag i för sig varit på en mycket trevlig 30-årsfest hos Malin och Sofie förra lördagen, kanske slänger upp lite bilder senare! Nu ska jag iallafall ta tag i min andra blogg THE FOX TAIL och skriva några inlägg om hippieliv och lyxkonsumtion. Under tiden kan ni ju kolla på det här sjukt roliga klippet här nedan som jag hittade på min anonyma kompis blogg Sevenseven. Jag skrattade så jag nästan dog, på riktigt!






                                       Are you guys for real?



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0